Hasło wstępne

Kaszerowanie

lista cech charakterystycznych produktu
w dwóch linijkach, zachęcające przymiotniki

Przemyślany i dobry slogan

Pod tą nazwą kryje się uszlachetnianie papieru, czyli zwiększenie jego atrakcyjności, wytrzymałości i funkcjonalności. Kaszerowanie polega na łączeniu zadrukowanego materiału na papierze o niskiej gramaturze z papierem o gramaturze wyższej, którego grubość nie pozwala na bezpośredni zadruk, np. tekturą falistą. Technikę kaszerowania najczęściej stosuje się w tworzeniu materiałów reklamowych (bannerów, wobblerów, stojaków na ulotki), opakowań z nadrukiem oraz w wydawnictwach, których specjalnością są książeczki z grubymi, teksturowymi kartkami dla małych dzieci. Finalne produkty poddane kaszerowaniu można zabezpieczyć lakierem lub folią.

sample img - Kaszerowanie
Grubość

25 kartek (3mm)

Grzbiet

Mocny, elastyczny klej albo kolorowa spiralka

Naruk

Logo, dane teleadresowe, poddruk w tle

Okładka

Jako jedna z opcji

Cechy produktu, dokładniejszy opis różnych opcji

  • cecha produktu, pierwsza w kolejności
  • popularna cecha drugorzędna
  • kolejna cecha bardziej lub mniej istotna
  • czwarta z kolei cecha, różna od pozostałych
  • jedna z ostatnich cech produktu, warta podkreślenia

Koniecznie zerknij na te modele

Produkt nr 1
- Kaszerowanie
Wyślij zapytanie
Produkt nr 2
- Kaszerowanie
Wyślij zapytanie
Produkt nr 3
- Kaszerowanie
Wyślij zapytanie
Produkt nr 4
sample img - Kaszerowanie
Wyślij zapytanie

Dowiedz się więcej

27 czerwca, 2018 in Inspirujące produkty, Notesy firmowe, Produkty

Notesy firmowe – „must-have” czy przeżytek?

Czy przy tak dużej popularności smartfonów notesy firmowe są nadal przydatne? Naszym zdaniem długo jeszcze będziemy korzystać z notesów: układać plan dnia, tygodnia, roku,  sporządzać listę spraw do załatwienia, zapisywać…
Read More