Hasło wstępne
lista cech charakterystycznych produktu
w dwóch linijkach, zachęcające przymiotniki
Przemyślany i dobry slogan
Pod tą nazwą kryje się uszlachetnianie papieru, czyli zwiększenie jego atrakcyjności, wytrzymałości i funkcjonalności. Kaszerowanie polega na łączeniu zadrukowanego materiału na papierze o niskiej gramaturze z papierem o gramaturze wyższej, którego grubość nie pozwala na bezpośredni zadruk, np. tekturą falistą. Technikę kaszerowania najczęściej stosuje się w tworzeniu materiałów reklamowych (bannerów, wobblerów, stojaków na ulotki), opakowań z nadrukiem oraz w wydawnictwach, których specjalnością są książeczki z grubymi, teksturowymi kartkami dla małych dzieci. Finalne produkty poddane kaszerowaniu można zabezpieczyć lakierem lub folią.
Grubość
25 kartek (3mm)
Grzbiet
Mocny, elastyczny klej albo kolorowa spiralka
Naruk
Logo, dane teleadresowe, poddruk w tle
Okładka
Jako jedna z opcji
Cechy produktu, dokładniejszy opis różnych opcji
- cecha produktu, pierwsza w kolejności
- popularna cecha drugorzędna
- kolejna cecha bardziej lub mniej istotna
- czwarta z kolei cecha, różna od pozostałych
- jedna z ostatnich cech produktu, warta podkreślenia