W zeszłym miesiącu wspominaliśmy o tym, jak doskonałym narzędziem w ocieplaniu wizerunku marki i budowaniu więzi z klientem są gadżety reklamowe. Wskazywaliśmy również, że do najlepszych gadżetów bez wątpienia należą te, które są funkcjonalne, poręczne i praktyczne.
Nic więc dziwnego, że produktem, na którym warto umieścić swój logotyp, są przede wszystkim kalendarze – nigdy bowiem nie przestaną być potrzebne, łatwo jest je wyeksponować i dobrze jest mieć je w zasięgu wzroku. W jakim czasie będą one natomiast świetnym upominkiem? To oczywiste – tuż przed rozpoczęciem nowego roku! Pamiętamy o tym, dlatego tydzień temu podpowiadaliśmy,jak stworzyć niebanalny, spersonalizowany kalendarz. Wśród propozycji znalazł się m.in. kalendarz z roletką – warto jednak poświęcić mu więcej uwagi, bo zdaje się, że będzie on idealnym gadżetem reklamowym niemal dla każdej firmy.
Upominek, który zawsze jest pod ręką
Tak, jak wspominaliśmy powyżej – zaletą kalendarza jest fakt, że zawsze jest widoczny. Dzięki temu, w sposób nienachalny i nieinwazyjny można promować swoją markę lub jej motto. Nie krzyczymy, nie narzucamy się i nie pojawiamy się z zaskoczenia, ale zawsze jesteśmy obok. To bardzo ważne, aby nasza marka po prostu klientom towarzyszyła, delikatnie mu o sobie przypominając. Kalendarz z roletką wyróżnia się natomiast tym, że umożliwia przekazywanie ważnych dla nas treści i komunikatów w sposób prosty, a jednocześnie niezwykle błyskotliwy. Wystarczy wybrać dwa hasła, dwie cechy, dwie wartości lub dwie korzyści, które są ważne dla naszej firmy lub które firma ta może zaoferować – to oczywiste, że trzeba je odpowiednio zaznaczyć i wyeksponować, prawda? Najlepiej natomiast zrobić to tak, aby klienci się uśmiechnęli i zainteresowali.
Upominek, który jest pomysłowy i kreatywny
Co zatem wzbudza nasz uśmiech i zainteresowanie? Coś, co jest nietypowe, interaktywne i błyskotliwe, a taki jest właśnie proponowany przez nas kalendarz z roletką! Jest on rozwiązaniem ciekawym, zabawnym i nietuzinkowym, dzięki czemu na pewno przyciągnie uwagę i zapadnie w pamięć. To ważne z kilku powodów. Po pierwsze: sprawimy, że klient będzie miał w swoim otoczeniu coś, co go wyróżnia. Po drugie: dzięki temu, nasza marka będzie kojarzyła się z czymś niebanalnym, interesującym i sympatycznym. Po trzecie: zaistniejemy w świadomości osób, które współpracują z obdarowaną przez nas osobą.
Podsumowując: warto zainwestować w gadżety, które są funkcjonalne, ale nie krzykliwe. Dobra reklama to taka reklama, która nie musi o sobie ciągle przypominać. Najlepiej jest więc umieścić ją w takim miejscu, by współgrała z otoczeniem – kalendarz jest więc idealnym patentem. Należy jednak pamiętać, że z patentu tego korzysta już wiele firm – nie zapominajmy więc o tym, aby odpowiednio go urozmaicić.