Planujesz druk? Nie planujesz? Przeczytaj, podpowiadamy dlaczego jednak warto. Wiemy na co zwracają uwagę  Twoi Klienci, gdy wybierają kalendarz biurkowy na swój blat roboczy.

Jeśli myślisz, że temat jest oklepany, a Klienci są zasypywani kalendarzami biurkowymi i nie chcą ich już przyjmować – jesteś w błędzie.
Na rynku jest dużo kalendarzy biurkowych, a Klienci nie chcą przyjmować kalendarzy nijakich. Mają wybór i wybierają kalendarze, które mają to coś, są bardziej praktyczne, estetyczne, solidne lub pomysłowe.

W sezonie jesienno-zimowym codziennie odpowiadamy na kilkanaście zapytań o wykonanie firmowych kalendarzy biurkowych. Ich popularność nie maleje. Czytelny, ciekawy graficznie, wyposażony w praktyczne informacje lub dodatkowe atrybuty kalendarz biurkowy to super gadżet. Taki kalendarz biurkowy to całoroczny, podręczny  pomocnik zapracowanych managerów, sprzedawców, szefów.

Jakie cechy w kalendarzach biurkowych Klienci cenią najbardziej? 

Z naszego kilkunastoletniego doświadczenia w produkcji kalendarzy biurkowych wynika, iż najbardziej pożądane cechy dobrego kalendarza biurkowego to:

  • Wyważona wielkość: nie mniejszy niż A5, nie większy niż A4. Taki format zajmuje mało miejsca a jest na tyle duży, że pozostaje czytelny i ma miejsce na adnotacje.
  • Układ tygodniowy – najbardziej poszukiwany, pomocny podczas planowania. Łatwo ogarnąć miesiąc ale i poszczególne tygodnie,
  • Numeracja tygodni – nie każdy kalendarz ją posiada a warto o nią zadbać. Dużo Klientów pracuje w systemie dostaw tygodniowych. Klienci posługują się oficjalną numeracją tygodni do ustalania terminów realizacji, dostawy i odbioru towarów lub usług.
  • Miejsce na własne notatki – tzw. „must have”. Powiększone okienko i zostawione pole do adnotacji –  takie kalendarze „schodzą” pierwsze.
  • Kolorowa spirala – jest coś magnetycznego w metalowej spirali.  Świetnie sprzedaje się w kalendarzach biurkowych, podobnie jak w notesach i planerach. Nic dziwnego jest bardzo praktyczna, spina kartki trwale i dobrze wygląda.
  • Dodatkowe gadżety – to może być notesik z wyrywanymi karteczkami przymocowany do podstawy lub spięty spiralą razem z kalendarium. Inny pomysł to przyklejony pakiecik karteczek samoprzylepnych. A może długopis, szufladka na drobiazgi, naklejki do wykorzystania w kalendarium? Po prostu coś ekstra.

Ekstra pomysł na kalendarze biurkowe 

A propos „ekstra” – mamy pomysł jak zadziwić Klienta w „oklepanym” temacie kalendarzy biurkowych. Przygotuj z nami ruchomy kalendarz na biurko z roletką: 2 w 1.

Dwa obrazy, sprytny mechanizm przenikania i powstaje ciekawy, zabawny, niebanalny i zapadający w pamięć przekaz.

Kalendarz biurkowy z ruchomym obrazem – reklamowy gadżet, który może mieć wszystkie powyższe pożądane cechy a nawet coś więcej. To coś, czego nie mają inne, być może równie praktyczne i pod każdym względem poprawne kalendarze biurkowe. Kalendarz z roletką to  nowość, wykorzystaj go zanim się rozpowszechni i straci na swojej sile rażenia przez zaskoczenie.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy AQRAT.

Leave a Reply