Inspirujące produkty

Kalendarze biurkowe – rozdawać czy nie rozdawać? Ewentualnie jakie?

By Październik 18, 2018 No Comments
Kalendarze biurkowe

Planujesz druk? Nie planujesz? Przeczytaj, podpowiadamy dlaczego jednak warto i na co zwracają uwagę Klienci końcowi – Twoi Klienci, gdy wybierają kalendarz biurkowy na swój blat roboczy.

Jeśli myślisz, że temat jest oklepany, a Klienci są zasypywani kalendarzami biurkowymi i nie chcą ich już przyjmować – jesteś w błędzie.
Na rynku jest dużo kalendarzy biurkowych, a Klienci nie chcą przyjmować kalendarzy nijakich. Mają wybór i wybierają kalendarze, które mają to coś, są bardziej praktyczne, estetyczne, solidne lub pomysłowe.

W sezonie jesienno-zimowym, codziennie odpowiadamy na kilkanaście zapytań o wykonanie firmowych kalendarzy biurkowych. Ich popularność nie maleje. Dobrze zaprojektowany, czytelny, ciekawy graficznie, wyposażony w praktyczne informacje lub dodatkowe atrybuty kalendarz biurkowy to całoroczny, podręczny  pomocnik zapracowanych managerów, sprzedawców, szefów.

Jakie cechy w kalendarzach biurkowych Klienci cenią najbardziej? 

Z naszego kilkunastoletniego doświadczenia w produkcji kalendarzy biurkowych wynika, iż najbardziej pożądane cechy dobrego kalendarza biurkowego to:

–    wyważona wielkość: nie mniejszy niż A5, nie większy niż A4. Taki format zajmuje mało         miejsca na biurku a przy tym jest na tyle duży, że pozostaje czytelny i oferuje miejsce np. na własne adnotacje,

  • układ tygodniowy – najbardziej poszukiwany, pomocny podczas planowania, łatwo ogarnąć miesiąc ale i poszczególne tygodnie,
  • numeracja tygodni – nie każdy kalendarz ją posiada a warto o nią zadbać, dużo Klientów pracuje w systemie dostaw tygodniowych i posługuje się oficjalną numeracją tygodni do ustalania terminów realizacji, dostawy i odbioru towarów lub usług,
  • miejsce na własne notatki – tzw. „must have”, powiększone okienko i zostawione pole do adnotacji, takie kalendarze „schodzą” pierwsze,
  • kolorowa spirala – jest coś magnetycznego w metalowej spirali, świetnie sprzedaje się w kalendarzach biurkowych, podobnie jak w notesach i planerach, nic dziwnego jest bardzo praktyczna, spina kartki trwale i dobrze wygląda,
  • dodatkowe gadżety: to może być notesik z wyrywanymi karteczkami przymocowany do podstawy lub spięty spiralą razem z kalendarium, przyklejony pakiecik karteczek samoprzylepnych, długopis, szufladka na drobiazgi, naklejki do wykorzystania w kalendarium – po prostu coś ekstra.

A propos „ekstra” – mamy pomysł jak zadziwić Klienta w „oklepanym” temacie kalendarzy biurkowych: przygotuj z nami ruchomy kalendarz na biurko z roletką: 2 w 1.

Dwa obrazy, sprytny mechanizm przenikania i powstaje ciekawy, zabawny, niebanalny i zapadający w pamięć przekaz.

Kalendarz biurkowy z ruchomym obrazem – reklamowy gadżet, który może mieć wszystkie powyższe pożądane cechy a nawet coś więcej. To coś, czego nie mają inne, być może równie praktyczne i pod każdym względem poprawne kalendarze biurkowe. Kalendarz z roletką to  nowość, wykorzystaj go zanim się rozpowszechni i straci na swojej sile rażenia przez zaskoczenie.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy AQRAT.

Leave a Reply